14543 - FINANCIAL TECHNOLOGIES DATA & APPLICATION ENGINEER
Genel Nitelikler
- Tercihen üniversitelerin Elektrik-Elektronik, Haberleşme, Bilgisayar Mühendisliği, Matematik, Endüstri Mühendisliği bölümlerinden mezun
- Alanında en az 2 yıl IT ve Agile çalışma tecrübesi olan,
- Uygulama Arızaları, Müşteri şikayetleri, Devreye Alımlar üzerinde çalışacak
- Microsoft IIS, Weblogic Application Server ve Powershell scripting gibi sunucu yönetimi konusunda tecrübeli,
- İyi derecede SQL, PL/SQL programlama tecrübesi olan
- Uygulama Optimizasyon ve Performance Tuning konularında bilgi sahibi,Grafana, Dynatrace, Wily, Diagnostics, RUM v.b. monitoring sistemleri konusunda deneyimli,
- Analitik düşünme yeteneğine sahip, problem çözme konusunda yetenekli, yaratıcı, sonuç ve çözüm odaklı,
- Etkin zaman yönetimi yapabilen,
- Takım çalışmasına önem veren,
- İletişim ve koordinasyon yeteneği kuvvetli,
- Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmayan
- İyi derecede İngilizce bilgisi olan
Rol ve Sorumluluklar
- Turkcel Finansman Şirketinin ürünlerinin sürekliliği sağlanması ve müşteri şikayetlerinin takip edilmesi
- İşlettiği servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerinin yürütülmesi,
- Operasyonel Faz Liderliği (OFL) kapsamında proje sürecine dahil olup servisin işletim ve operasyonel kalite standartlarına uygunluğunu garanti altına alınması,
- İşlettiği servis ve platformların iyileştirme alanlarının belirlenmesi/ değerlendirilmesi ve hayata geçirilmesi için gereken koordinasyonun sağlanması,
- Servis izleme ve performans takibi için gerekli ölçüm altyapısının oluşturulması (Servis Ağacı oluşturulması, Cycle time ölçümü, müşteri deneyim ölçüm ve takibi gibi).
- Servis ve platformların 3. seviye desteğinin koordine edilmesi,
- Sorumluluğunda olan test sistemlerinin uygulama katmanının işletiminin yapılması,
- Turkcell Bilgi Güvenliği Politikaları'na göre iş ve teknik sahibi olunan bilgi varlıklarının Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi üzerinde tanımlanması, risklerin ve gereken güvenlik kontrollerinin belirlemesini ve kontrollerin gerçekleştirilmesinin sağlanması,
- İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayların farkında olarak kontrol altında tutulması, etkisini azaltmaya yönelik önlemler alınması; alternatif planlar hazırlanması ve uygulanması; kritik dokümanları güncel tutulması ve ulaşılabilirliğinin sağlanması,
- Sorumlu olduğu hizmete dair kontrol aktivitelerinin oluşturulması, uygulanmasının takibinin yapılması ve takip sonuçlarına göre zaafiyetlerin belirlenmesi.