Turkcell | Geleceği Yazanlar

Soru & Cevap

Admob banlanma

19.09.2014 - 13:40

Markete yüklediğim uygulamalara admobdan reklam koydum bi kaç gün çalıştı sonra admob hesabımı banlladı sonra bi mail göndermiş geçersiz etkinlik nedeniyle hesap banlandı diye ben böle bişe yapmadım ki zaten az sayıda indirme var uygulamada farklı hesapla reklam koyuyorum yine banlanıyor acaba yanlış bişeymi yapıyorum

 

4161 Görüntülenme

1 Cevap

olcay
20.09.2014 - 01:36

Geçmiş olsun kardeşim öncelikle aklıma ilk gelen kötü niyetli insanlar indirenlerden biri veya birileri reklamına seri tıkladıysa yani reklama çıkışı çok yaptıysa google bunu sahtekarlık olarak algılıyor.

 

Çünkü alt komşusuna halasına teyzesine reklam tıklatanlar var piyasada ... google telefeon verilerini çok rahat tutabildiğin için  filtreye takılmışsın sende.

Geçmiş olsun tekrardan.

 

Mahmut
23.09.2014 - 01:45
Cevap verdiğin için teşekkür ederim aslında tahmn ediyordum çünkü uygulamam test uygulaması kime yüklettiysem soruları okumadan şıklara basıyo arada gelen reklamlarada haliylen tıklamış oluyor nese sağlık olsun
  • Filtered HTML

    Plain text

    Basic HTML

  • Dikey Sekmeler