Turkcell | Geleceği Yazanlar

Soru & Cevap

Unity Random Objeler Alan Dışına Düşüyor

22.10.2020 - 23:01

Merhabalar,

Unity ile yılan oyunu yapmaya çalışıyorum. Backgroundda random yiyecekler oluşturmaya çalışıyorum. Ama backgroundun dışına düşüyor. Sebebini anlayamadım.
 

public class FoodHandler 
{
    private Vector2Int foodPosition ;
    private int width;
    private int height;

    public FoodHandler(int width, int height)
    {
        this.width = width;
        this.height = height;

        SpawnFood();
        FunctionPeriodic.Create(SpawnFood, 1f);

    }


    private void SpawnFood()
    {
        foodPosition = new Vector2Int(Random.Range(0, width), Random.Range(0, height));
        GameObject foodGameObject = new GameObject("Snake'sFood", typeof(SpriteRenderer));
        foodGameObject.GetComponent<SpriteRenderer>().sprite = GameAssets.i.foodSprite;
        foodGameObject.transform.position = new Vector3(foodPosition.x, foodPosition.y);
        
    }

}
public class GameHandler : MonoBehaviour {

    private FoodHandler foodHandler;

    private void Start() {

        foodHandler = new FoodHandler(20, 20);
    }

    private void Update()
    {
       
        
    }

}

Bu da görüntüsü :

 

72 Görüntülenme

0 Cevap

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.