Turkcell | Geleceği Yazanlar

İLANLAR

13901 - FRONT END VOIP DEVELOPER

Genel Nitelikler
Üniversitelerin Bilgisayar Mühendisliği bölümlerinden mezun,
En az 5 yıl ve üzeri front end yazılım geliştirme deneyimine sahip,
React JS ve Angular JS Konusunda deneyimli.
Özellikle WEB RTC ve veya VOIP tabanlı web uygulamaları geliştirme konsunda deneyimli
HTML/CSS/JS ve diğer Front End teknolojileri kullanarak ürün geliştirmiş
Cross Platform ve Cross Browser ortamda kode geliştirmiş
Wireframe ve Tasarımlardana User Interface ve Prototip geliştirmiş
REST tabanlı API ler konusunda deneyimlei
HTML5/CSS3, jQuery, ve Responsive Design konusunda deneyimli
Oracle, MySQL gibi RDBMS çözümlerine hakim,
Cassandra, MongoDB, Hadoop gibi NoSQL teknolojiler konusunda bilgi sahibi,
Redis, Coherence, Hazelcast, Memcache tarzı in memory cache sistemleri konusunda deneyimli,
JUnit/CUnit gibi unit test framework’leri konusunda çalışmış,
İyi derecede İngilizce bilen,
Sosyal ve organizasyonel ilişkilerde başarılı; değişik durumlar, farklı projeleri ve değişen öncelikleri başarıyla ele alabilen,
Dünya ölçeğinde çözüm ve uygulamalar çıkartma tutkusuyla, sık iterasyonlar çıkartabilen.
Scrum metodolojisi kullanarak agile development yapmış

Rol ve Sorumluluklar
İlk spesifikasyon hazırlanmasından, ürünün geliştirilmesine, devreye alınması ve bakımına dek tüm proje hayat döngüsüne katılım,
Geliştirilecek uygulamanın, modüllerinin tasarımı, uygun mimarinin ve istemci/sunucu ve veritabanı birimleri arası etkileşimin belirlenmesi,
Sorumlu olduğu ürünler için yazılan kodları inceleme, hataları düzeltme,
Mevcut ve yaklaşan yeni teknolojilerin araştırılması, değerlendirilmesi ve ekiple paylaşımı,
Kompleks sistem ve entegrasyon problemlerine çözüm oluşturma,
Diğer ekip üyelerinin de ürünü sürdürebilmesi için çalışmaları dokümante etmek,_
Aşağıdaki gibi değişik kişilerle yakın şekilde çalışmak,
Efektif ve verimli kod geliştirebilmek için diğer ekip üyeleriyle,
Spesifikasyonları netleştirip detaylandırmak ve hassas estimate vermek için ürün yöneticileri ile,
Müşteri memnuniyeti sağlamak için değişik paydaşlarla,
Test ve devreye alım gibi adımların başarılı olarak tamamlandığını izlemek ve bu adımlardaki olası sorunları çözmek için gereken aksiyonları almak veya gerektiğinde eskale etmek,
Yeni özellikler/kurgular geliştirmek veya mevcut uygulamaları ve süreçleri iyileştirmek için yeni fikirleri üretmek, fikirleri gösterebilmek için gerektiğinde PoC uygulamaları geliştirmek.