TURKCELL

Şehir

İstanbul Anadolu

Eğitim Seviyesi

Üniversite

Pozisyon Tipi

Tam Zamanlı

İlan Başlangıç Tarihi

18.10.2021

İlan Bitiş Tarihi

29.12.2021

15099 - EXPERT COLLECTION SYSTEMS ENGINEER

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

 

Ekibinden bir mesaj var

 

En yeni teknolojileri tecrübe etmek, milyonların hayatına dokunabilecek uygulamaları geliştirmek ve çok tecrübeli mühendisler ile usta-çırak ilişkisi içinde yan yana çalışmak istiyorsan doğru adres burası!

 

Kimsiniz?

 

- Üniversitelerin Elektrik-Elektronik, Haberleşme, Bilgisayar Mühendisliği, Matematik, Endüstri Mühendisliği bölümlerinden mezun,

- Çevik dönüşüm prensiplerini bilen ve uygulayan,

- İyi derecede İngilizce bilgisi olan,

- Alanında en az 5 yıl tecrübeli,

- Operasyon ekibinin gerektirdiği Uygulama Arızaları/Nöbet, Müşteri şikayetleri, Devreye Alımlar durumlarında 7/24 çalışabilecek,

- Unix/Linux türevi ve Windows işletim sistemleri üzerinde çalışmış ve scripting konularında tecrübeli,

- İyi derecede SQL, PL/SQL programlama tecrübesi,

- Uygulama Optimizasyon ve Performance Tuning konularında bilgi sahibi,

- Dynatrace, Wily, Diagnostics, RUM v.b. monitoring sistemleri konusunda deneyimli,

- Sistem altyapısı ve uygulama sunucularının etkin işletimini sağlayacak yönetim becerilerine sahip.

 

Neler Yapacaksınız?

 

- Collection portöyümüzde ( Tahsilat , POS, ÖKC, İdari&Yasal Takip) sahip olduğu uygulamaların;

- Operasyon Faz Liderliği

- Log ve Kalite için yönlendirmelerin yapılması,

- Transaction sayılarına göre sistemin dizayn edilip, SLA’lerin belirlenmesi,

- Sistem içindeki performansa, kullanıcı deneyimine göre ihtiyaçların belirlenerek ilgili ekiplere yönlendirmelerin yapılması,

- Müşteri şikayetleri çözümlenmesi için L1, L3, Çağrı Merkezi ve ilgili paydaşlar köprünün oluşturulması ve orkestrasyonunun yapılması, problemin kök sebebinin bulunun ilgili ekiplerin kalıcı çözüm vermesi için yönlendirilmesi.

- Orkestrasyonu

- Uygulamaların 7/24 ayakta olmasının sağlayacak yapıların geliştirilmesi; Application server (Web Logic, Tomcat), LB, Internet Server, Firewall, DB(Oracle), Operating System( Linux, Unix, Windows),

- Sistem üzerinde oluşan/oluşabilecek anomalilerin; Dynatrace, Grafana uygulamaları üzerinden kontrolünün sağlanması ve alarmların geliştirilmesi,

- Spunk, ElasticSearch, Logstash ve Kibana uygulamalarını kullanarak logların modellenmesi, olası problemler için alarm üreticek mekanizmaların kurulması, performans tunning için yönlendirmelerin yapılması,

- Sahada yaşanan problemlerin modellenmesi, çözülmesi,veya yönlendirilmesinin sağlanması,

- İşlettiği servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerinin otomatize edilerek yürütülmesi.

- Otomasyonu

- Devops, Phyton, RPA araçlarını kullanarak otomasyonların yazılması,

- Container teknolojilerini (Openshift, Docker) uygulamarın servis bazlı yönetiminin sağlanması.

- Veri Modelleme

- Veritabanındaki bilgilerin modellenerek (Python, R, Kafka, …) paydaşları yönlendirecek raporların oluşturulması.