TURKCELL

Şehir

İstanbul Anadolu

Eğitim Seviyesi

Üniversite

Pozisyon Tipi

Tam Zamanlı

İlan Başlangıç Tarihi

18.06.2022

İlan Bitiş Tarihi

28.06.2022

16714 - SENIOR EXPERT ANALYST

Bundan çeyrek asır önce, tüm Türkiye’yi birbirine bağlama hayaliyle çıktık yola. Bugün on binler olduk, güzel yurdumuzun her noktasına dolduk ve taştık dünyaya! Dokunduğumuz herkesi birbirine, hayata bağlamaya... Biliyoruz ki bizim için tek sınır, hayallerimiz. Bunun için Turkcell’i Turkcell yapanlara, harika bir çalışma ortamının ötesinde bir imkan sunuyoruz: Hayallerini gerçekleştirme imkanını. Senin de büyük hayallerin varsa, Var mısın hayata bağlamaya?

 

Ekibinden bir mesaj var

 

En yeni teknolojileri tecrübe etmek, milyonların hayatına dokunabilecek uygulamaları geliştirmek ve çok tecrübeli mühendisler ile usta-çırak ilişkisi içinde yan yana çalışmak istiyorsan doğru adres burası!

 

Kimsiniz?

 

- Üniversitelerin Matematik veya Mühendislik bölümlerinden mezun (Bilgisayar, Elektronik, Telekomünikasyon, Endüstri),
- Telekomünikasyon sektöründe CRM konusunda analiz, development, operasyon veya test süreçlerinde en az 3 yıl tecrübelİ,
- Telco CRM (Customer Relationship Management) iş ve teknik süreçleri konusunda bilgi sahibi; çok iyi derecede ihtiyaç analizi yapabilecek ve öneriler getirebilecek,
- Tercihen Mobil CRM Abonelik Yaşam Döngüsü, Mobil Servisler Abonelik Süreçleri vb sistem entegrasyonlarında/migration projelerinde görev almış,
- Çok güçlü analitik düşünmeve problem çözme yeteneği,
- Mükemmel iletişim ve müzakere yeteneği, dışa dönük,
- Takım oyununu seven, bireysel motivasyonu yüksek, yoğun iş ortamında,
- Seyahat engeli bulunmayan.

 

Neler Yapacaksınız?

 

- İş ekiplerinden gelen CRM ile ilgili “Mobil CRM ve Sipariş yönetimi ile ilgili “Mobil Abonelik Yaşam Döngüsü" vb süreçlere dair taleplere istinaden çözümü oluşturan business ve teknik analizi hazırlayıp tasarlar,
- Müşteri taleplerini hayat geçirmek için çevik çalışma yöntemleri (Kanban) ile iş üreten geliştirme takımında diğer ekip arkadaşları ile yakın çalışarak sürekli iyileşme ve gelişmeyi ön planda tutar,
- Teknik analizinde görev aldığı ya da servis sahipliğini yaptığı servislere dair yeni fonksiyonların ve mevcut özelliklerinin testlerini yapar, kalite onayını verir,
- Sonrasında müşteriyle birlikte yapılan kabul testlerinde aktif rol alır,
- Orta ve küçük çaplı taleplerin gerçekleştirilmesinde (FastTrack) proje yöneticisi formatında koordinasyon ve takip görevini üstlenir,
- Sorumlu olduğu ürün/sistemlerin entegre olduğu yapılarla (Kanallar, Faturalama, Network sistemleri vb) ilişkili entegrasyonun düzenlenmesi, iyileştirilmesi ve gerektiğinde mimari tasarımı konularında aktif rol alır,
- Ürün yol haritalarını takip eder; update ve upgrade planlarını hazırlar, hayata geçirmek üzere projelendirir,
- Yatırım planları ve bütçesini oluşturur; takibini yapar,
- CRM sistem özelliklerinin business grupları tarafından anlaşılmasını sağlar, yeni servis oluşumunda ilgili grupları altyapı özelliklerine göre bilgilendirip/yönlendirerek sürecin hızlanmasını sağlar,
- Yeni sistem/ürün ihtiyacı olduğunda konu ile ilgili RFP hazırlar, değerlendirir; ürün sahibi firma ile ürün gelişimi için gerekli ilişkiyi yönetir.