Turkcell | Geleceği Yazanlar

Oyun Programlama

Unity 101 - Visual Studio ve C# Bu belge toplam 21 kez alınmıştır.

Unity kurulumu, yazılım araç ve kavramları açıklanıyor ve Binary sayı sistemi, C# dilinde değişken, Class ve Metot oluşturma işlemleri anlatılıyor.

Unity 201 - Unity'e Giriş Bu belge toplam 8 kez alınmıştır.

Unity arayüz ve bileşenler işlendikten sonra, karar verme ve mantıksal operatörlerin yardımı ile oyun objelerini oyuncu kontrolü ile hareket ettirme işlemleri anlatılıyor.

Unity 301 - Uzay Savaşı Oyunu Bu belge toplam 6 kez alınmıştır.

Array, list ve döngüler gibi programlamanın temel konseptlerini içeren konuların anlatılarak modül başından sonuna kadar bir Uzay Savaşı oyununa uygulanıyor. Modül sonunda ise oynanabilir bir oyun yapılıyor.

Unity 401 - Uzay Macerası Oyunu Bu belge toplam 3 kez alınmıştır.

En baştan başlanarak modül sonuna kadar tüm özellikleri tamamlanmış bir mobil oyun tasarlanıyor. Eğitim boyunca genel yazılım konseptlerinden Object Pooling ve Singleton örneklerle açıklanıyor. Proje geliştirme aşamasında oyun klavyeden kontrol edilebilirken, editör harici bir ortamda çalıştığında ekranda yer alan kontrolcüler aracılığıyla da oynanabiliyor.

Unity Bonus

Android ve iOS platformlarda oyunların nasıl çalıştırılabileceği ve oyunların içerisine reklam servisi ya da diğer servislerin nasıl entegre edilebileceği anlatılıyor.

Scratch 101 Bu belge toplam 940 kez alınmıştır.

Scratch'e giriş yapacağız ve basit uygulamaların nasıl yapıldığını öğreneceğiz.

Scratch 201 Bu belge toplam 346 kez alınmıştır.

Scratch öğrenmeye örnek projelerle devam edeceğiz.

Oyun Geliştirme 101

Bir ürün olarak oyunun hazırlık süreci, tasarım ve oyunda sanat konularını işleyeceğiz.

Oyun Geliştirme 201

Bu eğitimde oyun geliştirmedeki teknolojiye, gelir modeline ve medya ilişkilerine değineceğiz.