Ana içeriğe atla
Main navigation
Forum
Blog
Tüm Blog Yazıları
Siber Güvenlik
Siber Güvenlik Genel
Bilgi Güvenliği
Kriptografi
Uygulama Güvenliği
Altyapı Güvenliği
Defansif Güvenlik
Kimlik ve Erişim Yönetimi
Write-up CTF
Robotik Kodlama
Ardunio
Turkcell RPA
Programlama Dilleri
Java
Python
Javascript
C#
React
Veri Bilimi
Yapay Zeka
Veri Analizi
Makine Öğrenmesi
Derin Öğrenme
Oyun Programlama
Scratch
Unity
Web Programlama
Mobil Programlama
Android
iOS
Windows Phone
Veritabanı Programlama
Tasarım
Geleceği Yazanlar
Genel
Firefox OS
Açık Kaynak Kod
Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
Soru-Cevap
İş Modeli
Röportajlar
Eğitimler
Tüm Katalog
Veri Bilimi
Veri Bilimi ve Yapay Zekaya Giriş
Veri Okuryazarlığı
Python
Veri Manipülasyonu
Veri Görselleştirme
Veri Bilimi için İstatistik
Veri Ön İşleme
Makine Öğrenmesi
Python ile Büyük Veri
Veri Bilimi Proje Döngüsü
Derin Öğrenme
OpenCV
Temel Linux
Siber Güvenlik
Siber Güvenlik
Siber Güvenlik Analisti
Pentesting
Mobil Programlama
React Native
Kotlin ile Android Programlama
Swift ile iOS Programlama
Android
App Inventor
iOS
Oyun Programlama
Scratch 3.0
Scratch
Oyun Geliştirme
Unity
Programlama
Java
İleri Java
İleri Python
Kotlin
Swift
C# ile Algoritma ve Programlama
C# Form ile Görsel ve Nesne Tabanlı Programlama
Robotik ve Kodlama
Arduino
Turkcell RPA
Veritabanı Programlama
SQL ile Veritabanı Sorgulama
Web Programlama
HTML, CSS ve Javascript
React
Asp.Net Core MVC
Angular
Temel Network
Dijital Okuryazarlık
Dijital Okuryazarlık
Turkcell Akademi Eğitimleri
Topluluk
Sosyal Programlarımız
Gençlere Yatırım Geleceğe Yazılım
Siber Güvenliğin Süper Kadınları
GYK İklim Fikir Maratonu
Dijital Okuryazarlık
Gönüllülerimiz
İş İlanları
Giriş Yap
Main navigation
Forum
Blog
Tüm Blog Yazıları
Siber Güvenlik
Siber Güvenlik Genel
Bilgi Güvenliği
Kriptografi
Uygulama Güvenliği
Altyapı Güvenliği
Defansif Güvenlik
Kimlik ve Erişim Yönetimi
Write-up CTF
Robotik Kodlama
Ardunio
Turkcell RPA
Programlama Dilleri
Java
Python
Javascript
C#
React
Veri Bilimi
Yapay Zeka
Veri Analizi
Makine Öğrenmesi
Derin Öğrenme
Oyun Programlama
Scratch
Unity
Web Programlama
Mobil Programlama
Android
iOS
Windows Phone
Veritabanı Programlama
Tasarım
Geleceği Yazanlar
Genel
Firefox OS
Açık Kaynak Kod
Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
Soru-Cevap
İş Modeli
Röportajlar
Eğitimler
Tüm Katalog
Veri Bilimi
Veri Bilimi ve Yapay Zekaya Giriş
Veri Okuryazarlığı
Python
Veri Manipülasyonu
Veri Görselleştirme
Veri Bilimi için İstatistik
Veri Ön İşleme
Makine Öğrenmesi
Python ile Büyük Veri
Veri Bilimi Proje Döngüsü
Derin Öğrenme
OpenCV
Temel Linux
Siber Güvenlik
Siber Güvenlik
Siber Güvenlik Analisti
Pentesting
Mobil Programlama
React Native
Kotlin ile Android Programlama
Swift ile iOS Programlama
Android
App Inventor
iOS
Oyun Programlama
Scratch 3.0
Scratch
Oyun Geliştirme
Unity
Programlama
Java
İleri Java
İleri Python
Kotlin
Swift
C# ile Algoritma ve Programlama
C# Form ile Görsel ve Nesne Tabanlı Programlama
Robotik ve Kodlama
Arduino
Turkcell RPA
Veritabanı Programlama
SQL ile Veritabanı Sorgulama
Web Programlama
HTML, CSS ve Javascript
React
Asp.Net Core MVC
Angular
Temel Network
Dijital Okuryazarlık
Dijital Okuryazarlık
Turkcell Akademi Eğitimleri
Topluluk
Sosyal Programlarımız
Gençlere Yatırım Geleceğe Yazılım
Siber Güvenliğin Süper Kadınları
GYK İklim Fikir Maratonu
Dijital Okuryazarlık
Gönüllülerimiz
İş İlanları
Giriş Yap
Katalog
Programlama
C# ile Algoritma ve Programlama
C# ile Algoritma ve Programlama 201
Programlama
C# ile Algoritma ve Programlama
DERS PROGRAMI
C# ile Algoritma ve Programlama
201
Ders Programı
Metotlar
Metotlar Giriş
Geriye Değer Döndürmeyen Metot Örnekleri - 1
Geriye Değer Döndürmeyen Metot Örnekleri - 2
Geriye Değer Döndürmeyen Metotlarda Parametre Kullanımı
Geriye Değer Döndürmeyen Metotlarda Parametrenin Klavyeden Alınması
Geriye Değer Döndüren Metotlar
Geriye Değer Döndüren Metot Örneği
Geriye Değer Döndüren Parametreli Metot
Metotları Aşırı Yükleme
Sınıflar ve Nesneler
Sınıflar ve Nesneler Giriş
Uygulama: Araba Sınıfı
Müşteri Sınıfı
Sınıf İçindeki Niteliklere Klavyeden Değer Girişi
Kapsülleme Nedir?
Kapsülleme Örneği
Kalıtım Nedir?
Kalıtım Kod Örneği
Çok Biçimlilik Nedir?
Çok Biçimlilik Kod Uygulaması
Hazır Fonksiyonlar
Hazır Fonksiyonlar Giriş
Matematiksel Fonksiyonlar
String Fonksiyonlar
String Fonksiyon Kullanımları 1
String Fonksiyon Kullanımları 2
Tarih Zaman Fonksiyonlar
Time Span Kullanımı
Random
Random Giriş
Random Sınıfı ile Dizi Kullanımları
Captcha Oluşturma
Metin Belgesi İşlemleri
Metin Belgesi İşlemleri Giriş
Yeni Metin Belgesi Oluşturma
Yeni Metin Belgesi İçine Yazı Yazma
Metin Belgesi İçine Klavyeden Veri Girişi
Metin Belgesini Okuma
Ekstra Yapılar
Ekstra Yapılar Giriş
Console Arka Plan Rengi Değiştirme
2 Boyutlu Diziler
2 Boyutlu Dizi Uygulaması
Yıldızlarla Şekil Oluşturma
Yıldızlarla Dikdörtgen Çizdirme
Yıldızlarla Dik Üçgen Oluşturma
Hata Yönetimi
Try Catch Kod Bloğu
Exception Kullanımı
Özel Durum Formatları
Format Exception
Over Flow Exception
Finally
Kitaplık Projesi
Kitaplık Projesi Giriş
Kategori İsimlerinin Oluşturulması
Kitap Listesi - 1
Kitap Listesi - 2
Kitap Listesi - 3
İşlemler Menüsü
İşlem Seçimi
Kitap Fiyatı İşlemi
Yeni Kullanıcı Kaydı Oluşturma
Günün Kitabı
Kitap Arşivi Listesi
Kitap Satış İşlemi
Tahmin Oyunu
Sınava Gir
İşlem Seçimi
Lisans: Creative Commons
25.01.2021 tarihinde güncellendi
Bakabileceğiniz Etiketler:
Eğitmen:
Murat Yücedağ
#c-sharp
#c-sharp-kitaplik-projesi
#c-sharp-ornek-proje
#c-sharp-ornek-uygulama
Karar yapıları kullanılarak işlemler menüsü üzerinden işlem seçimi yapılıyor.
Önceki
Sonraki
Sınava Gir