Oyun Programlama

Scratch

Farklı Bileşenler Kullanarak İşlemler Yapılması

Lisans: Creative Commons 11.12.2020 tarihinde güncellendi
Bakabileceğiniz Etiketler: Eğitmen: Gizem Nur Yurdagül

1. Bölüm

Bu dersi tamamladığımızda bilgisayarın faresi ve klavyesi ile işlem yapmayı, kuklaların renklerini karşılaştırarak işlem yapmayı, süre ölçer kullanmayı ve kendi değişkenimizi oluşturmayı öğreneceğiz.

 

2. Bölüm

Bu bölümü tamamladığımızda, bilgisayarın faresiyle tıklandığında işlemler yapılmasını ve klavyeden tuşlara basarak işlemler yapılmasını sağlayacağız.

 

3. Bölüm

Bu bölümde iki farklı kuklanın rengini karşılaştırarak işlemler yapılmasını sağlayacağız.

 

4. Bölüm

Bu bölümde iki kukla arasındaki mesafeye göre işlemler yapılmasını sağlayacağız.

 

5. Bölüm

Bu bölümde süre ölçer bileşeninin kullanımını öğreneceğiz. Süre ölçer bileşeni ile kedi kuklasının fare kuklasını takip etmesini sağlayacağız.

 

6. Bölüm

Bu bölümde yeni değişken oluşturmayı öğrenerek değişkenlerin farklı kuklalarda kullanımını öğreneceğiz.

Projeyi İncele

Scratch Dosyasını İndir