ETİKETLER

addforce

İÇERİK TÜRLERİ

Zıplama Limiti

Sınırsız zıplama hakkı oyun mekaniğine uymuyor ve  zıplama sayısı belirli bir parametre ile sınırlandırılıyor.

Asteroidler - 2

Bir önceki eğitimde oluşturulan asteroidler, açıları ve hızları rastgele olacak ancak yönü uzay gemisine doğru olacak şekilde kuvvetler ekleniyor.

Asteroidler

Oyun objelerini dinamik olarak oyunda var etmek ve onlara hareket verebilmek için nelerin kullanılabileceği açıklanıyor.

Bir sonraki sayfaya geçerek videoyu izleyebilirsiniz.

Egzersiz

Videoda ilk hareketi sağlanan oyun objesine farklı vektörel kuvvet ekleyerek hareketin yönünün değiştirilmesi isteniyor.

Fizik 2

Sabit bir kuvvet ile Unity fizik motorunu kullanarak oyun objelerinin sahnede vektörel olarak hareket etmelerini sağlama işlemi ele alınıyor.

Abone ol addforce