ETİKETLER

canvas

İÇERİK TÜRLERİ

Ayarlar Sahnesi

Oyun mekaniğinde Kolay, Orta ve Zor şeklinde 3 farklı zorluk seviyesi planlanıyor. Zorluk seviyesinin seçileceği sahne tasarımı yapılıyor ve her seviye için ayrı ayrı butonlar ekleniyor.

Puan Sahnesi

Oyunun farklı seviyelerinde toplanacak puanların ayrı ayrı gösterileceği Puan Sahnesi tasarlanıyor.

UI Buton

RectTransform bileşenindeki Anchor'lar yardımıyla oyuna eklenen UI elementlerinin ekranın istenilen konumunda nasıl sabit tutulabileceği anlatılıyor.

UI

Unity UI kütüphanesi kullanılarak oyuna ara yüz elementleri ekleniyor ve ekrandaki konumu Transform bileşeni yardımıyla ayarlanıyor.

Bir sonraki sayfaya geçerek videoyu izleyebilirsiniz.

 

Abone ol canvas