ETİKETLER

animator

İÇERİK TÜRLERİ

Altın Sistemi 1

Platformlara ek bir bileşen olarak altın sprite'ı ve bu sprite'a animasyonlar ekleniyor. Karakterin ayakları altın oyun objesine temas ettiği zaman ilgili metotların çağrılması ve altının ekranda yok edilmesi sağlanıyor. 

Ölümcül Platform ve Zıplama

2 farklı metot ile zıplama kontrol ediliyor. Böylece animasyon başlatılıp, durdurulabilecek. Ayrıca ölümcül platform bileşenleri ile karakterin bu platformlara temasının algılanabilmesi amaçlanıyor.

Oyuncu Hareketi

Oyunu geliştirme aşamasında kontrolcü olarak kullanılacak olan Klavye için, wasd ve yön tuşları ile karakteri kontrol edebilen metotlar yazılıyor.

Animasyon Parametreleri

3 farklı animasyona sahip olan karakterin duruma göre yürüme, zıplama ya da hareketsiz kalma animasyonlarının bir birleri arasındaki geçişi sağlanıyor.

Karakter Animasyonları

Sprite Sheet ve parametrelerle animasyonları kontrol ediliyor.

Sprite Sheet mantığında hazırlanan PNG dosyalarını kullanarak, karakterin 3 farklı durum için sahnede animasyonlu bir şekilde var olması sağlanıyor.

Abone ol animator