ETİKETLER

boxcollider2d

İÇERİK TÜRLERİ

Ölüm Noktaları

Kameranın hem üst hem de alt noktalarına birer algılayıcı ekleniyor. Oyuncu bu algılayıcılara temas ettiği zaman artık oyuna devam edememesi sağlanıyor.

Oyun Sonu

Oyuncu kameranın dışında kalınca oyunu sonlandıracak metotlar geliştiriliyor ve oyun sonunda ekranda bir adet panel beliriyor. 

Bir sonraki sayfaya geçerek videoyu izleyebilirsiniz.

Oyuncu Bileşenleri

Platforma temas eden objenin oyuncu ayakları olduğundan emin olmak için obje bileşenlere ayrılıyor.

Ölümcül Platform ve Zıplama

2 farklı metot ile zıplama kontrol ediliyor. Böylece animasyon başlatılıp, durdurulabilecek. Ayrıca ölümcül platform bileşenleri ile karakterin bu platformlara temasının algılanabilmesi amaçlanıyor.

Abone ol boxcollider2d