ETİKETLER

oncollisionenter2d

İÇERİK TÜRLERİ

Ölüm Noktaları

Kameranın hem üst hem de alt noktalarına birer algılayıcı ekleniyor. Oyuncu bu algılayıcılara temas ettiği zaman artık oyuna devam edememesi sağlanıyor.

Oyuncu Bileşenleri

Platforma temas eden objenin oyuncu ayakları olduğundan emin olmak için obje bileşenlere ayrılıyor.

Oyun Bitti

Oyun Kontrol ve UIKontrol scriptlerine oyun bittiği zaman çağırılan metotlar ekleniyor ve bu metotlar yardımıyla oyunun sonlandırılması ya da yeniden başlatılması sağlanıyor.

Ateşleme - 2

Uzay gemisi ile temas eden oyun objesinin, tag'leri kullanarak asteroid olup olmadığı kontrol ediliyor ve obje eğer asteroid ise ekranda bir patlama efekti ile uzay gemisinin yok edilmesi anlatılıyor. Ayrıca asteroidlere tork kuvveti eklenerek sadece hareket etmeleri değil aynı zamanda kendi eksenleri etrafında dönmeleri sağlanıyor.

Abone ol oncollisionenter2d