Ebuzer Taha Kanat
Ebuzer Taha Kanat
Kütahya
09/02/2015 tarihinden beri üye
105 GY Puanı
40K GY Sırası

Kişisel Sayfaları

İlgi Alanları

1 Rozet
0 Sertifika
0 Soru Sordu
1 Cevap Verdi
0 Blog Yazısı
0 Etiket Takibi

Hakkında

Geleceği tahmin etmenin en iyi yolu onu "icat etmektir." Alan Kay

Geleceği tahmin etmenin en iyi yolu onu "icat etmektir." Alan Kay

İş Tecrubesi

Kullanıcıya ait İş tecrübesi bilgisi bulunmamaktadır.

Eğitim Geçmişi

Dumlupınar Üniversitesi
| Aralık 2020 - Aralık 2020

Sertifikalar & Başarılar

GY Sertifikaları (0)
Kullanıcının GY sertifikası bulunmamaktadır.
Diğer Sertifikaları (0)
Kullanıcıya ait sertifika bulunmamaktadır.
Test Sonuçları (0)

Kullanıcıya ait test sonucu bulunmamaktadır.

Dil Becerileri

Son Forum Aktiviteleri

1
Tümünü Gör

Kullanıcıya ait forum aktivitesi bulunmamaktadır.

Oyun Motoru Seçimi

05 Nisan 2015 tarihinde cevaplandı

Amacın performans ve scalese bahsettiğin enginelerden uzak dur. onlar gerçekcilik ve özellikle masaüstü platformu için geliştirilmiş engineler ve kaynak kullanımları yüksek box2d gibi daha hafif ama gerçekcilikten uzak engineler var flappy bird'in geliştirildiği engine.

Eğer ben gerçekciliği de yüksek olsun hafif de olsun istiyorum dersen tavsiyem opengl üzerinden engine kullanmadan geliştirmen olur bunun içinde uzun süre eğitim ve pratikle uğraşacaksın seçim senin.
http://developer.android.com/guide/topics/graphics/opengl.html

bu arada arafta bir çözüm daha var ne unity ve unreal engine kadar kaynak tüketimi olmayacak ne de opengl üzerinden gitmek kadar başını ağrıtmayacak bir çözüm:
Apache lisanlı libgdx kullanmak android için biçilmiş kaftan ama yazacağın oyunun online olmasını istiyorsan bunun game engineden bağımsız zorlukları var.

libgdx ile yapılmış örnek oyunlar:
http://libgdx.badlogicgames.com/gallery.html?page=0#gallery