Ana içeriğe atla
Ana Sayfa

Main navigation

  • Forum
  • Blog
  • Eğitimler
    • Tüm Katalog
    • Temel Linux
    • Veri Bilimi
      • Veri Bilimi ve Yapay Zekaya Giriş
      • Veri Okuryazarlığı
      • Python
      • Veri Manipülasyonu
      • Veri Görselleştirme
      • Veri Bilimi için İstatistik
      • Veri Ön İşleme
      • Makine Öğrenmesi
      • Python ile Büyük Veri
      • Veri Bilimi Proje Döngüsü
    • Mobil Programlama
      • Android
      • App Inventor
      • iOS
    • Oyun Programlama
      • Scratch
      • Oyun Geliştirme
      • Unity
    • Programlama
      • C#
    • Robotik ve Kodlama
      • Arduino
    • Veritabanı Programlama
      • Microsoft SQL Server
    • Dijital Okuryazarlık
      • Dijital Okuryazarlık
      • Turkcell BiP
    • Web Programlama
    • Temel Network
    • Turkcell Akademi Eğitimleri
  • Topluluk
    • Sosyal Programlarımız
      • Gameventure
      • Dijital Okuryazarlık
      • Scratch 3.0
    • Gönüllülerimiz
  • İş İlanları

Giriş Yap

Turkcell | Geleceği Yazanlar

Main navigation

  • Forum
  • Blog
  • Eğitimler
    • Tüm Katalog
    • Temel Linux
    • Veri Bilimi
      • Veri Bilimi ve Yapay Zekaya Giriş
      • Veri Okuryazarlığı
      • Python
      • Veri Manipülasyonu
      • Veri Görselleştirme
      • Veri Bilimi için İstatistik
      • Veri Ön İşleme
      • Makine Öğrenmesi
      • Python ile Büyük Veri
      • Veri Bilimi Proje Döngüsü
    • Mobil Programlama
      • Android
      • App Inventor
      • iOS
    • Oyun Programlama
      • Scratch
      • Oyun Geliştirme
      • Unity
    • Programlama
      • C#
    • Robotik ve Kodlama
      • Arduino
    • Veritabanı Programlama
      • Microsoft SQL Server
    • Dijital Okuryazarlık
      • Dijital Okuryazarlık
      • Turkcell BiP
    • Web Programlama
    • Temel Network
    • Turkcell Akademi Eğitimleri
  • Topluluk
    • Sosyal Programlarımız
      • Gameventure
      • Dijital Okuryazarlık
      • Scratch 3.0
    • Gönüllülerimiz
  • İş İlanları
Giriş Yap
Umut Özden
200 GY Puanı
14 Aralık 2020 Tarihinde Güncellendi
2 Rozetler
13 soru sordu
3 cevap verdi
7 yorum yaptı

Yorumlar

Yukarıdaki layout'un kullanıldığı bir uygulama Google Play Store'da: c o m . u m u x s o f t . p u z z l e olarak mevcut.
Umut Özden
Merhaba, Verdiğiniz örnekte methodCalledCount class genelinde tanımlanmış. Benim kasttettiğim, methoda özgü, method içinde tanımlanmış, ama method her çağrıldığında bir önceki değerini hatırlayan bir değişken. C/C++'da verdiğim örnekte olduğu…
Umut Özden
6 yıl 2 ay önce
Bildiğim kadarıyla mümkün değildir global değişken aracılığı ile karşılaman lazım bunu local değişken iş bittiğinde ölür.
Merhaba, Verdiğiniz örnekte methodCalledCount class genelinde tanımlanmış. Benim kasttettiğim, methoda özgü, method içinde tanımlanmış, ama method her çağrıldığında bir önceki değerini hatırlayan bir değişken. C/C++'da verdiğim örnekte olduğu…
Umut Özden
6 yıl 2 ay önce
final derseniz değişkene bir kere değer atayabilirsiniz sonra değiştiremezsiniz, onun dışında Ahmet'in dediği gibi.
linLayout.getDrawingCache() diye bir fonksiyon buldum. Bitmap b = linLayout.getDrawingCache(); Canvas c = new Canvas(b); // bu satırda hata veriyor. Neden hata verebilir?
Umut Özden

Footer menu

  • Hakkımızda
  • Kullanım Şartları
  • Gizlilik Politikası
  • Gamification
  • SSS
  • Bize Ulaşın
  • Eğitimler

© 2021 Copyright Turkcell

Bizi Takip Edin