Soru & Cevap

Opengl ES 2 de metin render? ...

23.11.2013 - 11:41

Merhaba, 

Saniyede 30 resim  hedefi ile sürekli ekranda değisen metinleri render etmem gerekiyor. Bu görev için en iyi yöntem ne olabilir? 

Texture2D sınıfı kullandım ama açıcası perfonmas içi açıcı değil? 

Farklı bir metod olarak texture atlas oluştup her karakter için texture render etmeyi planlıyorum. 

Sorum, daha önce bunu yapmış bir proje örneği duydunuz mu? Alternatif olarak nasıl bir yöntem izlenebilir?

4 Görüntülenme

2 Cevap

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.

Profile picture for user abdulbasit.tanhan
abdulbasit.tanhan
24.11.2013 - 10:14

Yanlış linki paylaşmışım. Maalesef hala editleme özelliği gelmemiş.

Doğru link.

 

 

Profile picture for user abdulbasit.tanhan
abdulbasit.tanhan
24.11.2013 - 10:07

Selam Mehmet,

Texture atlas hızlı fakat eski bir yöntem. Ufak bir araştırma yaptım. Buradan da anlaşılacağı gibi yöntem konusunda pek bir uzlaşma yok. Paylaştığım linkteki soruyu soran kişi yeni bir projeye başlatmış fakat bir kaç aya bitirebileceğini söylemiş. Adım adım ne yaptığını blogunda paylaşmış. Belki yardımcı olabilir.