Turkcell | Geleceği Yazanlar

Soru & Cevap

Reklam Kazançları

25.06.2017 - 04:02

Bir mobil oyun geliştirmeyi planlıyorum. Varsayalım kullanıcı oyun oynarken belli bir skor elde edip kaza yaptı, daha sonra ekranda iki seçenek var. Ya baştan başla ya da reklam izleyip kaldığın yerden devam et. Bu tip reklamları mobil oyunlarınızda yüksek ihtimalle görmüşsünüzdür. Genelde 30 saniyelik videolar olurlar. Reklam kazançlarının sabit bir değeri olmadığını, aynı tip reklamların bile kendi içlerinde çok farklı miktarlarda kazançlar sağladığını biliyorum. Şöyle bi sorum olacaktı; bu 30 saniye boyunca atlatılmadan izlenen reklamların, mobil oyun geliştiricisine kazancı ne olur? Ekranın köşesinde çıkan o küçük reklamların BGBG'si (Bin Görüntülenme Başına Geliri) bile yaklaşık olarak 1 lirayı buluyorken, ekranın tamamını kapsayıp 30 saniye boyunca atlatılmadan izlenen reklamların çok daha yüksek bir kazanç sağlayacağını düşünüyorum. Sabit bir değer veremeseniz de ''1 görüntülenme için 0.05$ - 0.025$ aralığında bir para öderler'' diyebilecek, bu işten anlayan -mümkünse deneyimli- arkadaşlarımız var mı? (Bu arada istediğim değer aralığı, Google'ın bana talep ettiği miktar değil, devlet vergisiydi vs. kesilen bütün paraların yanında, elime ulaşacak miktardır.) Umarım anlatabilmişimdir, okuyan herkese şimdiden teşekürler, Cevaplayana ayrıca teşekkürler. Doğru cevaplayana canı gönülden bol kalpli teşekkürler :)

5149 Görüntülenme

1 Cevap

Osman Aşar
14.12.2019 - 14:05

Kazançlar uygulamada kalma süresine kullanıcının uygulamanız üzerinde kaç session girdiğine gibi spesifik parametrelere bağlıdır.Değişkenlik gösterebilir.

Sitede yorum yapabilmek için giriş yapın ya da üye olun.

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.