Soru & Cevap

Unity butna tıkladığını algılama sorunu.

29.05.2020 - 11:58

butona tıklandığında demek için şöyle bir kod yazdım;

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;

public class ev : MonoBehaviour
{

public GameObject An;

void OnGUI()
{
if(GUI.Button(new Rect (5, 5, 100, 25), "Buton"))
{
An.SetActive(true);
}
else if (GUI.Button(new Rect(5, 5, 100, 25), "Buton"))
{

}
}
}

ama bu kodla şunu yazamam;

if(GlobalCookies.CookieCount < 6000)
{
Button.GetComponent<Button>().ınteractable = false;
{

gibi bir kod yazamam 1 koda benzer butona tıkladığımı algılayan bir kod yazarmısınız?

120 Görüntülenme

1 Cevap

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.

picture-18271-1491500107.jpg
tbagriyanikgmailcom
18.06.2020 - 09:40

GUI yerine CANVAS kullanın rahat edin