Unity Random Objeler Alan Dışına Düşüyor
22.10.2020 - 11:01
Merhabalar,
Unity ile yılan oyunu yapmaya çalışıyorum. Backgroundda random yiyecekler oluşturmaya çalışıyorum. Ama backgroundun dışına düşüyor. Sebebini anlayamadım.
public class FoodHandler
{
private Vector2Int foodPosition ;
private int width;
private int height;
public FoodHandler(int width, int height)
{
this.width = width;
this.height = height;
SpawnFood();
FunctionPeriodic.Create(SpawnFood, 1f);
}
private void SpawnFood()
{
foodPosition = new Vector2Int(Random.Range(0, width), Random.Range(0, height));
GameObject foodGameObject = new GameObject("Snake'sFood", typeof(SpriteRenderer));
foodGameObject.GetComponent<SpriteRenderer>().sprite = GameAssets.i.foodSprite;
foodGameObject.transform.position = new Vector3(foodPosition.x, foodPosition.y);
}
}
public class GameHandler : MonoBehaviour { private FoodHandler foodHandler; private void Start() { foodHandler = new FoodHandler(20, 20); } private void Update() { } }
Bu da görüntüsü :
49
Görüntülenme
0 Beğeni