ETİKETLER

scratch

İÇERİK TÜRLERİ

Kedi ve Fare

1. Bölüm

 

2. Bölüm

Bu bölümde uygulamamızın elemanları ve objelerinin nasıl tasarlandığına değineceğiz.

 

3. Bölüm

Hayvanlar ve Ormanlar

1. Bölüm

Bu bölümde, animasyonumuzun ne olduğunu ve amaçlarımızı belirleyeceğiz.

 

2. Bölüm

Bu bölümde, animasyonumuzu adım adım planlayıp, her bir kukla için ayrı kılık ve kod dizileri tanımlayarak bir animasyon oluşturacağız.

Scratch Piyano

1. Bölüm

 

2. Bölüm

Müzik Kutusu

1. Bölüm

 

2. Bölüm

Sahneye tıklandığında nasıl farklı notalar çaldırıabildiğimizi göreceğiz.

 

Müzik

Bu bölümde müzik ve ses efekti özellikleriyle projeler geliştireceğiz. Müzik efektleri, müzik enstrümanlarının simülasyonları, müzik ve hikaye anlatma, geliştireceğimiz projelere örnek olarak gösterilebilir.

Yazı Tura

1. Bölüm

 

2. Bölüm

Bu bölümde tasarımların ve kuklaların nasıl eklendiğine değineceğiz.

 

3. Bölüm

Daireler

1. Bölüm

 

2. Bölüm

Toplama İşlemi

1. Bölüm

 

2. Bölüm

 

3. Bölüm

Matematik

Bu bölümde, temel matematik işlemlerine göz atacağız ve bir daire örneği işleyeceğiz.

Animasyonlu Kılık Değiştirme

1. Bölüm

 

2. Bölüm

Bu dersimizde, bir kuklaya ait kılıklardan rastgele kılık kullanmayı, bu kılıkları rastgele değiştirerek, değişimlere animasyon eklemeyi öğreneceğiz.

Abone ol scratch