Hayri Latif Yılmaz
Amasya
24/02/2019 tarihinden beri üye
40
GY Puanı
64K
GY Sırası
Kişisel Sayfaları
İlgi Alanları
1
Rozet
0
Sertifika
0
Soru Sordu
1
Cevap Verdi
0
Blog Yazısı
0
Etiket Takibi
İş Tecrubesi
Kullanıcıya ait İş tecrübesi bilgisi bulunmamaktadır.
Eğitim Geçmişi
Kullanıcıya ait Eğitim geçmişi bilgisi bulunmamaktadır.
Sertifikalar & Başarılar
GY Sertifikaları
(0)
Kullanıcının GY sertifikası bulunmamaktadır.
Diğer Sertifikaları
(0)
Kullanıcıya ait sertifika bulunmamaktadır.
Test Sonuçları
(0)
Kullanıcıya ait test sonucu bulunmamaktadır.
Dil Becerileri
Son Forum Aktiviteleri
1Kullanıcıya ait forum aktivitesi bulunmamaktadır.
Unity 2D Zıplama
24 Şubat 2019 tarihinde cevaplandı
Sabit bir hızla ilerlemesini istiyorsan şunu kullan =
transform.translate(x,y,z);
mesela x ekseninde sabit hızla gitmesini istiyorsan ona bir değer ver. Eğer hızın FPS den etkilenmemesini istiyorsan onu şununla çarp =
time.deltatime
Sonuç şöyle oluyor=
transform.translate(x*time.delta.time,0,0);