Hayri Latif Yılmaz
Hayri Latif Yılmaz
Amasya
24/02/2019 tarihinden beri üye
40 GY Puanı
64K GY Sırası

Kişisel Sayfaları

İlgi Alanları

1 Rozet
0 Sertifika
0 Soru Sordu
1 Cevap Verdi
0 Blog Yazısı
0 Etiket Takibi

Hakkında

İş Tecrubesi

Kullanıcıya ait İş tecrübesi bilgisi bulunmamaktadır.

Eğitim Geçmişi

Kullanıcıya ait Eğitim geçmişi bilgisi bulunmamaktadır.

Sertifikalar & Başarılar

GY Sertifikaları (0)
Kullanıcının GY sertifikası bulunmamaktadır.
Diğer Sertifikaları (0)
Kullanıcıya ait sertifika bulunmamaktadır.
Test Sonuçları (0)

Kullanıcıya ait test sonucu bulunmamaktadır.

Dil Becerileri

Son Forum Aktiviteleri

1
Tümünü Gör

Kullanıcıya ait forum aktivitesi bulunmamaktadır.

Unity 2D Zıplama

24 Şubat 2019 tarihinde cevaplandı

Sabit bir hızla ilerlemesini istiyorsan şunu kullan =

transform.translate(x,y,z);

mesela x ekseninde sabit hızla gitmesini istiyorsan ona bir değer ver. Eğer hızın FPS den etkilenmemesini istiyorsan onu şununla çarp =

time.deltatime

Sonuç şöyle oluyor=

transform.translate(x*time.delta.time,0,0);