Turkcell | Geleceği Yazanlar

Soru & Cevap

Unity 2D Zıplama

17.04.2018 - 21:45

Arkadaşlar ben bir oyun üzerinde çalışıyorum.Oyundaki karakterin eşit aralıklarla sürekli olarak zıplayarak ilerlemesini istiyorum.Fakat bunu başaramıyorum.Fizik materyalindeki zıplamadeğerini bir yapınca sürekli olarak zıplıyor tabi aynı zamanda karakterede AdForce metoduyla 1e -1 olarak kuvvet uyguluyorum sürekli olarak sağa doğru ilerliyor fakat karakter ilerledikçe hem hızı artıyor hemde daha yükseğe çıkıyor.Ben hem hızın sabit hem de yüksekliğin sabit olmasını istiyorum.Bu konuda acil yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkürler!

2449 Görüntülenme

1 Cevap

Hayri Latif Yılmaz
24.02.2019 - 13:50

Sabit bir hızla ilerlemesini istiyorsan şunu kullan =

transform.translate(x,y,z);

mesela x ekseninde sabit hızla gitmesini istiyorsan ona bir değer ver. Eğer hızın FPS den etkilenmemesini istiyorsan onu şununla çarp =

time.deltatime

Sonuç şöyle oluyor=

transform.translate(x*time.delta.time,0,0);

 

  • Filtered HTML

    Plain text

    Basic HTML

  • Dikey Sekmeler