5 Rozet
14 Sertifika
1 Soru Sordu
2 Cevap Verdi
0 Blog Yazısı
11 Etiket Takibi

Hakkında

-

-

İş Tecrubesi

Kullanıcıya ait İş tecrübesi bilgisi bulunmamaktadır.

Eğitim Geçmişi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
| Aralık 2020 - Aralık 2020

Sertifikalar & Başarılar

GY Sertifikaları (14)
Unity 401 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Mayıs 2020
Unity 301 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Mayıs 2020
Unity 201 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Nisan 2020
Unity 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Nisan 2020
Scratch 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Şubat 2020
Python 301 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Kasım 2019
Android 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Kasım 2019
Python 201 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Kasım 2019
Python 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Kasım 2019
Web Programlama 301 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Ekim 2019
101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Eylül 2019
Scratch 201 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Mart 2019
Web Programlama 201 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Mayıs 2018
Web Programlama 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Ekim 2016
Diğer Sertifikaları (0)
Kullanıcıya ait sertifika bulunmamaktadır.
Test Sonuçları (0)

Kullanıcıya ait test sonucu bulunmamaktadır.

Dil Becerileri

Son Forum Aktiviteleri

3
Tümünü Gör

Unity'de tıkladığım yerde oyun objesi oluşturma

Unity'de mouse ile tıkladığım yerde bir obje oluşturmak istiyorum ama tıkladığım yerde değil oyun ekranının tam ortasında oluşuyor oyun objesi neyi değiştirmem lazım

 

 Vector3 position = Input.mousePosition;
            position.z = -Camera.main.transform.position.z;
            position = Camera.main.ScreenToViewportPoint(position);

            Instantiate(asteroidPrefab, position, Quaternion.identity);

picture-92736-1526131259.jpg
3 yıl 11 ay önce yanıtladın

Unity'de tıkladığım yerde oyun objesi oluşturma

picture-92736-1526131259.jpg
22 Nisan 2020 tarihinde cevaplandı

Yanlış metodu kullanmışım ScreenToWorldPoint() metodu yerine 

ScreenToViewportPoint() metodunu kullanmışım. Değiştirince sorun çözüldü.

 

 [SerializeField]
 GameObject oyunobjesi;

void Update()
    {
        if (Input.GetButtonDown("Fire1"))
        {


            Vector3 position = Input.mousePosition;
            position.z = -Camera.main.transform.position.z;
            position = Camera.main.ScreenToWorldPoint(position);

            Instantiate(oyunobjesi, position, Quaternion.identity);
        }

 

Unity'de tıkladığım yerde oyun objesi oluşturma

picture-92736-1526131259.jpg
22 Nisan 2020 tarihinde cevaplandı

Yanlış metodu kullanmışım ScreenToWorldPoint() metodu yerine 

ScreenToViewportPoint() metodunu kullanmışım. Değiştirince sorun çözüldü.

 

 [SerializeField]
 GameObject oyunobjesi;

void Update()
    {
        if (Input.GetButtonDown("Fire1"))
        {


            Vector3 position = Input.mousePosition;
            position.z = -Camera.main.transform.position.z;
            position = Camera.main.ScreenToWorldPoint(position);

            Instantiate(oyunobjesi, position, Quaternion.identity);
        }