Mobil Randevu Sistemi Hakkında Fikir ve Öneri

Merhabalar,


Sormak istediğim soru kod olarak değil ağırlık olarak fikir alma üzerinedir.

Ben bir randevu sistemi kodlamaktayım. Sistemin, kullanıcı girişi, şifre sıfırlama, hesap doğrulama, yönetici girişi gibi kısımlarını kodladım. Şu anda randevu işlemi üzerinde araştırma ve plan yapmaktayım. Randevu işleminde yönetici girişinden aldığım bilgiler doğrultusunda müşteriye o gün müsait olan saatleri göstereceğim. Örneğin Yönetici saat 10:00 ile 20:00 arasında iş yerinde olduğunu belirttiğinde müşteriler 10:00 ile 20:00 arasındaki saatleri görecek. Statik de olsa bu kısmı bir şekilde hallettim. Randevu alan bir müşteri gelmediğinde randevu saati boş kalacak ve yöneticinin o saati boşa gidecek. Bu kısımda sizce nasıl değişikliğe gidilmeli, müşteri açısından nasıl bir yaptırım uygulanmalıdır.? Kurumsal bir proje olmadığı için gelmeyen müşterinin yeri bir şekilde değerlendirilmesi gerekiyor. Bu konuda fikir ve önerilerini bekliyorum. Teşekkür ederim.

 

İyi Çalışmalar.

    0

    Halil ÖNCEN

    13 Temmuz 2017

    Randevu alıpda gelmediği her işlem için profile ceza puanı yansıtıp belli limitin üzerine çıktığında istediği gibi randevu alamama ya da yönetici kontrollü randevu alma ya da ne bileyim bir daha hiç randevu alamama gibi yaptırımlar olabilir. Olmadı bi dahakine yeminli randevu alırsın :) 

      Rahmican

      Per, 13/07/2017 - 17:54
      Evet bilerek gelmeme konusunda müşteri taraflı uygulanabilecek bir yöntem. Peki yönetici tarafında bu oluşan bu zaman açığını nasıl bir yöntemle doldurmalıyım. Aklımda şöyle bir yöntem geldi, randevu alırken bir checkbox koyarım ilk müsait zamanda beni al diye. Onu işaretleyen kullanıcılara bildirim atar bir kullanıcı çağırırım. Başka yöntemler varsa değerlendirmeye açığım :D
    Bu soruya cevap vermek için üye olmanız veya giriş yapmanız gerekmektedir.