Soru & Cevap

Unity de ekran yükleme sıkıntısı

04.08.2019 - 03:37

  İyi günler,"UnityEngine.SceneManagement"ı import etmeme rağmen SceneManager kodunu editör anlıyor ama loadscene getactivescene gibi komutları önermiyor ve yazıncada uyarı çıkarıyor.Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Kod;

using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using System.Collections;
using UnityEngine.SceneManagement;




public class DeathMenu : MonoBehaviour
{
    public Text scoretxt;
    public Text scoretxt2;

    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {
        SceneManager.las();
        SceneManager.LoadScene("scene");

        gameObject.SetActive(false);
        scoretxt2.gameObject.SetActive(true);
    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
       

    }
    public void toogleandMenu(float score) {
        gameObject.SetActive(true);
        scoretxt.text = ((int)score).ToString();
        scoretxt2.gameObject.SetActive(false);

    }
  
}

 

 

 

 

 

5 Görüntülenme

2 Cevap

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.

Profile picture for user sygnaplay58
sygnaplay58
07.08.2019 - 12:17

Çakışacak bir SceneManager adlı bir class var sa onunla çakışır. SceneManager yazarken class değilde kütüphane ismi seçmen sorunu çözer

 

miromerkalkan
09.08.2019 - 05:17
Ben çözdüğümü belirtmiştim ama yinede ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.
Profile picture for user miromerkalkan
miromerkalkan
05.08.2019 - 03:03

Sorunu çözdüm.Aynı sıkıntıyı yaşayanlar için projede başka SceneManager adında dosya olduğu için çakışıyor o dosyanın adını değiştirmek yada silmek gerekiyor.