Mustafa Mir Ömer
Mustafa Mir Ömer
Malatya
04/03/2016 tarihinden beri üye
335 GY Puanı
12K GY Sırası

Kişisel Sayfaları

İlgi Alanları

2 Rozet
1 Sertifika
14 Soru Sordu
8 Cevap Verdi
0 Blog Yazısı
0 Etiket Takibi

Hakkında

İş Tecrubesi

Kullanıcıya ait İş tecrübesi bilgisi bulunmamaktadır.

Eğitim Geçmişi

Niyazi Mısri Sosyal Bilimler Lisesi
| Aralık 2020 - Aralık 2020

Sertifikalar & Başarılar

GY Sertifikaları (1)
Scratch 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Haziran 2016
Diğer Sertifikaları (0)
Kullanıcıya ait sertifika bulunmamaktadır.
Test Sonuçları (0)

Kullanıcıya ait test sonucu bulunmamaktadır.

Dil Becerileri

Son Forum Aktiviteleri

22
Tümünü Gör

Admob'a reklam veren ve uygulamasında admob kullananlar yardımcı olabilir mi?

Merhaba;

Unity'de hyper casual bir oyun geliştiriyorum. Bu oyuna admob ekleyeceğim. Ve uygulamayı pazarlamak için reklam vermeyi düşünüyorum. İlk etapta test olark verdiğim parayı çıkarıyormu diye ufak bir bütçede reklam vereceğim eğer verdiğim paradan daha fazla kazanırsam daha büyük bütçelerler reklama vereceğim. Aranızda daha önce admob'a oyununun yada uygulamasının reklamını vermiş biri varsa ne kadar reklam verdiniz ne kadar kazandınız? Test bütçesi olarak günlük laç lira vermeyliyim? Bu işin püf noktaları neler paylaşırmısınız?

Teşekkür ederim.

Unity de ekran yükleme sıkıntısı

  İyi günler,"UnityEngine.SceneManagement"ı import etmeme rağmen SceneManager kodunu editör anlıyor ama loadscene getactivescene gibi komutları önermiyor ve yazıncada uyarı çıkarıyor.Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Kod;

using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using System.Collections;
using UnityEngine.SceneManagement;




public class DeathMenu : MonoBehaviour
{
    public Text scoretxt;
    public Text scoretxt2;

    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {
        SceneManager.las();
        SceneManager.LoadScene("scene");

        gameObject.SetActive(false);
        scoretxt2.gameObject.SetActive(true);
    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
       

    }
    public void toogleandMenu(float score) {
        gameObject.SetActive(true);
        scoretxt.text = ((int)score).ToString();
        scoretxt2.gameObject.SetActive(false);

    }
  
}

 

 

 

 

 

2 yıl 5 ay önce yanıtladın

Unity'de rigidbody ekleyince karakter zeminden düşüyor.

İyi Günler;

Unity'e yeni başladım.Asset store'den indirdiğim karaktere rigidbody ekleyince karakter zeminden düşüyor.Lütfen yardım edermisiniz?

2 yıl 5 ay önce yanıtladın

Radio strem url

İyi Günler;

ios için radio uygulaması yapıyorum.Bunun için stream url gerekiyor.Fakat siteyi incele deyip bulduğum stream url siteleri adları değişik siteler bu siteler yasal mıdır? Ve ücretsiz midir? 

 

2 yıl 8 ay önce yanıtladın

Uygulama fikri

İos için uygulamalar geliştiriyorum.insanların bir butona basıp dünyanın herhangi biryerinden biriyle arkadaş olduğu ve bu kişiye mektup tarzında bir video gönderdiği bir uygulama yapsam nasıl olur?Fikirlenizi belirtir misiniz lütfen

2 yıl 11 ay önce yanıtladın

Unity de ekran yükleme sıkıntısı

05 Ağustos 2019 tarihinde cevaplandı

Sorunu çözdüm.Aynı sıkıntıyı yaşayanlar için projede başka SceneManager adında dosya olduğu için çakışıyor o dosyanın adını değiştirmek yada silmek gerekiyor.

Unity'de rigidbody ekleyince karakter zeminden düşüyor.

25 Temmuz 2019 tarihinde cevaplandı

Cevabınız için teşekkür ederim.

Kaynak bakımından swift yeterli mi?

26 Aralık 2017 tarihinde cevaplandı

İyi Günler;

 Apple için uygulama geliştirmek istiyorsan swift öneririm.Kaynak açısından ise eğer ingilizce biliyorsan zaten kaynakta hiç bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum.Takıldığında ise stackoverflow gibi sitelerden yardım alabilirsin.Ama eğer ingilizce bilmiyorsan udemy de kaliteli türkçe  swift eğitimleri var tabi yinede ileri seviyelerde ingilizce öğrenmen gerkebilir.

Not:Güncel kaynaklar kullanmanı tavsiye ederim.

Yardımcı olabilirmisiniz

25 Nisan 2017 tarihinde cevaplandı

Yardımcı olduğunuz için  teşekkür ederim

alarm uygulaması

01 Nisan 2017 tarihinde cevaplandı

İyi Günler

Teşekkür ederim