Ahmet Öney
Ahmet Öney
Denizli
20/01/2015 tarihinden beri üye
225 GY Puanı
41K GY Sırası
2 Rozet
0 Sertifika
2 Soru Sordu
6 Cevap Verdi
0 Blog Yazısı
0 Etiket Takibi

Hakkında

İş Tecrubesi

Kullanıcıya ait İş tecrübesi bilgisi bulunmamaktadır.

Eğitim Geçmişi

Pamukkale Üniversitesi
| Aralık 2020 - Aralık 2020

Sertifikalar & Başarılar

GY Sertifikaları (0)
Kullanıcının GY sertifikası bulunmamaktadır.
Diğer Sertifikaları (0)
Kullanıcıya ait sertifika bulunmamaktadır.
Test Sonuçları (0)

Kullanıcıya ait test sonucu bulunmamaktadır.

Dil Becerileri

Son Forum Aktiviteleri

8
Tümünü Gör

Sizce Nasıl Gidiyor?

Unity ile bir oyun geliştirmeye başladım sizce nasıl gidiyor ?

picture-42102-1422109818.jpg
9 yıl 5 ay önce yanıtladın

Android Studio web servis

Android studio web servis konusunda bir çalışma yapıyorum fakat tam anlamıyla bir konu anlatımı bulamadım bu konu hakkında bilgisi olan veya konu hakkında kaynak belirtebilecek var mı?

picture-42102-1422109818.jpg
9 yıl 10 ay önce yanıtladın

eclipse

picture-42102-1422109818.jpg
01 Temmuz 2015 tarihinde cevaplandı

eclipse de android uygulama geliştirmek için izlenmesi gereken yollar link te var.İyi çalışmalar.

http://ahmetoney.blogspot.com.tr/

Flappy bird deki gibi zemini sonsuza kadar uzatma

picture-42102-1422109818.jpg
01 Temmuz 2015 tarihinde cevaplandı

bu kodu Main Camera nın içine at.

 


#pragma strict
 
public var gokyuzu : GameObject;
public var toprak : GameObject;
 
public var gokyuzuSagaKaymaHizi : float = 1.0;
 
private var arkaplanSayisi : int;
 
private var kameraUnityEbatlar : Vector2;
private var gokyuzuUnityEbatlar : Vector2;
private var toprakUnityEbatlar : Vector2;
 
private var gokyuzuObjeleri : Transform[];
private var toprakObjeleri : Transform[];
private var bastakiGokyuzuArkaplanObjesi : int = 0;
private var bastakiToprakArkaplanObjesi : int = 0;
 
private var gokyuzuParent : Transform;
 
function Start()
{
    gokyuzuUnityEbatlar = Vector2( ( gokyuzu.renderer as SpriteRenderer ).sprite.rect.width, ( gokyuzu.renderer as SpriteRenderer ).sprite.rect.height ) / 100;
    toprakUnityEbatlar = Vector2( ( toprak.renderer as SpriteRenderer ).sprite.rect.width, ( toprak.renderer as SpriteRenderer ).sprite.rect.height ) / 100;
     
    camera.orthographicSize = ( gokyuzuUnityEbatlar.y + toprakUnityEbatlar.y ) / 2;
    arkaplanSayisi = Mathf.CeilToInt( ( camera.orthographicSize * 2 * camera.aspect ) / gokyuzuUnityEbatlar.x ) + 1;
     
    kameraUnityEbatlar = Vector2( camera.orthographicSize * camera.aspect, camera.orthographicSize );
     
    gokyuzuObjeleri = new Transform[ arkaplanSayisi ];
    toprakObjeleri = new Transform[ arkaplanSayisi ];
     
    gokyuzuParent = new GameObject().GetComponent(Transform);
     
    for( var i = 0; i < arkaplanSayisi; i++ )
    {
        var xKoordinati : float = transform.position.x - kameraUnityEbatlar.x + i * gokyuzuUnityEbatlar.x;
        gokyuzuObjeleri[i] = Instantiate( gokyuzu, Vector3( xKoordinati, kameraUnityEbatlar.y, 0 ), Quaternion.identity ).GetComponent( Transform );
        gokyuzuObjeleri[i].parent = gokyuzuParent;
        toprakObjeleri[i] = Instantiate( toprak, Vector3( xKoordinati, kameraUnityEbatlar.y - gokyuzuUnityEbatlar.y, 0 ), Quaternion.identity ).GetComponent( Transform );
    }
}
 
function Update()
{
    if( transform.position.x - kameraUnityEbatlar.x >= gokyuzuObjeleri[bastakiGokyuzuArkaplanObjesi].position.x + gokyuzuUnityEbatlar.x )
    {
        gokyuzuObjeleri[bastakiGokyuzuArkaplanObjesi].localPosition.x += arkaplanSayisi * gokyuzuUnityEbatlar.x;
        bastakiGokyuzuArkaplanObjesi++;
         
        if( bastakiGokyuzuArkaplanObjesi == gokyuzuObjeleri.Length )
            bastakiGokyuzuArkaplanObjesi = 0;
    }
     
    if( transform.position.x - kameraUnityEbatlar.x >= toprakObjeleri[bastakiToprakArkaplanObjesi].position.x + toprakUnityEbatlar.x )
    {
        toprakObjeleri[bastakiToprakArkaplanObjesi].position.x += arkaplanSayisi * gokyuzuUnityEbatlar.x;
        bastakiToprakArkaplanObjesi++;
         
        if( bastakiToprakArkaplanObjesi == gokyuzuObjeleri.Length )
            bastakiToprakArkaplanObjesi = 0;
    }
     
    gokyuzuParent.position.x += gokyuzuSagaKaymaHizi * Time.deltaTime;
}
 

Oyun yapmaya başlarken

picture-42102-1422109818.jpg
12 Şubat 2015 tarihinde cevaplandı

Biraz kodlama geçmişin varsa Unity oyun motoruyla başla.

"Yayınlamaya Hazır" da kaldı. Yayınla tuşu yok

picture-42102-1422109818.jpg
11 Şubat 2015 tarihinde cevaplandı

tüm alanları eksiksiz şekilde doldurman gerekir.

c#

picture-42102-1422109818.jpg
10 Şubat 2015 tarihinde cevaplandı

Konuyu daha detaylı yazarsan yardımcı olacak çıkabilir.