Hakkı Karakaş
Hakkı Karakaş
İzmir
01/08/2017 tarihinden beri üye
1360 GY Puanı
2K GY Sırası

Kişisel Sayfaları

İlgi Alanları

4 Rozet
12 Sertifika
1 Soru Sordu
6 Cevap Verdi
0 Blog Yazısı
7 Etiket Takibi

Hakkında

İş Tecrubesi

Kullanıcıya ait İş tecrübesi bilgisi bulunmamaktadır.

Eğitim Geçmişi

Adnan Menderes Üniversitesi
| Aralık 2020 - Aralık 2020

Sertifikalar & Başarılar

GY Sertifikaları (12)
Arduino 401 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Şubat 2024
Arduino 301 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Şubat 2024
Arduino 201 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Şubat 2024
Unity 401 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Ocak 2021
Unity 301 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Ocak 2021
Unity 201 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Ocak 2021
Unity 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Aralık 2020
Android 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Aralık 2018
Web Programlama 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Kasım 2018
Scratch 201 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Ekim 2018
Scratch 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Ekim 2018
Arduino 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Ekim 2018
Diğer Sertifikaları (0)
Kullanıcıya ait sertifika bulunmamaktadır.
Test Sonuçları (0)

Kullanıcıya ait test sonucu bulunmamaktadır.

Dil Becerileri

Son Forum Aktiviteleri

7
Tümünü Gör

BufferedWriter ve BufferedReader kullanımı ile ilgili ?

Android101 Dosyalama işlemlerini çalışırken şu cümleleri tam anlayamadım.

1)BufferedWriter sınıfı ise dosyaya bir kayıt yazarken bize ayarlanabilir bir tampon bellek (Buffer) sunacaktır. Bu işlem olmadan yazma işlemi yapılması karakterlerin anında byte'a dönüştürülüp dosyaya yazılmasına yol açacak ve programın verimsiz çalışmasına yol açacaktır .

2)BufferedReader bize yüksek bir tampon bellek sağlar. BufferedReader kullanılmazsa read metodu her çağırıldığında dosyadan byte'lar çekilir, karakterlere dönüştürülür ve döndürülür. Bu da programın performansının düşmesine yol açar. 

1.cümlede BufferedWriter  kullanmazsak gereksiz yere karakterlerin byte dönüşüp sonra tekrar karaktere dönüşeceğinden mi bahsediyor?Aynı şekilde 2.cümledeki Readerda da mı oluyor?
 

Merhabalar Unity'e C# Script açıp Visual Studio ya geçince gerekli komut önermelerini yapmıyor? Örneğin Debug yazıyorum çıkmıyor Debug.Log yazıyorum çıkmıyor , bu neden olur nasıl çözebilirim ?

picture-135896-1541291040.jpg
28 Ocak 2021 tarihinde cevaplandı

görselMerhaba Burak , Visual Studio Installer  tekrar açıp bu linkteki https://docs.microsoft.com/tr-tr/visualstudio/install/install-visual-studio?view=vs-2019  
4.Adımdaki pencereden Unity ile ilgili olan " Unity ile Oyun geliştirme" eklentisinin kurulumunu yapıp bir de öyle denemeni öneririm. Benimde karşılaştığım bir sorundu yanlış hatırlamıyorsam bu şekilde çözmüştüm.

Merhabalar. Ben app Inventor ile uygulama yapmaya çalışıyorum. Label içine yazdırdığım metinin kelimelerini saydırmak istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim. Teşekkürler

picture-135896-1541291040.jpg
03 Ocak 2021 tarihinde cevaplandı

Basit olarak metnin içindeki boşluk ve noktaların kaç tane olduğunu saydırarak kelimeleri tespit edebilirsin.

Eclipse exit code 13 error hatası nasıl çözebilirim?

picture-135896-1541291040.jpg
24 Ağustos 2020 tarihinde cevaplandı

Merhaba benzer sorunlar galiba inceleyebilir misin?Belki sorunun çözümü olabilir.
https://gelecegiyazanlar.turkcell.com.tr/soru/java-has-started-but-returned-exit-code13

ARDUNİO PROJE YARDIMI

picture-135896-1541291040.jpg
21 Aralık 2018 tarihinde cevaplandı

Açılı bir şekilde duran cismin açısını servo motor yardımı ile bulmak ve Lcd ekranda göstermek.

http://prntscr.com/lxxyjl     motoru potansiyometre ile kontrol et daha sonra 1 konuma getir orası sıfır olsun sonra pot ile 2.konuma gelsin aradaki açıyı lcdye yazdır. Yani pottaki hareketi açıya dönüştüreceksin .map fonksiyonu yeterli olacaktır.
Aklıma gelen bu oldu.

ARDUNİO PROJE YARDIMI

picture-135896-1541291040.jpg
20 Aralık 2018 tarihinde cevaplandı

https://www.instructables.com/id/Arduino-LCD-Game/
bu siteyi bir araştır lcd ekranda oyun yapmışlar mesala buton yerine titreşim sensörünü koyarsın ldr ye gelen bilgi ile lcd parlaklığı artar veya azalır.