Kişisel Sayfaları
İlgi Alanları
İş Tecrubesi
Eğitim Geçmişi
Sertifikalar & Başarılar
Kullanıcıya ait test sonucu bulunmamaktadır.
Dil Becerileri
Son Forum Aktiviteleri
7BufferedWriter ve BufferedReader kullanımı ile ilgili ?
Android101 Dosyalama işlemlerini çalışırken şu cümleleri tam anlayamadım.
1)BufferedWriter sınıfı ise dosyaya bir kayıt yazarken bize ayarlanabilir bir tampon bellek (Buffer) sunacaktır. Bu işlem olmadan yazma işlemi yapılması karakterlerin anında byte'a dönüştürülüp dosyaya yazılmasına yol açacak ve programın verimsiz çalışmasına yol açacaktır .
2)BufferedReader bize yüksek bir tampon bellek sağlar. BufferedReader kullanılmazsa read metodu her çağırıldığında dosyadan byte'lar çekilir, karakterlere dönüştürülür ve döndürülür. Bu da programın performansının düşmesine yol açar.
1.cümlede BufferedWriter kullanmazsak gereksiz yere karakterlerin byte dönüşüp sonra tekrar karaktere dönüşeceğinden mi bahsediyor?Aynı şekilde 2.cümledeki Readerda da mı oluyor?
Merhabalar Unity'e C# Script açıp Visual Studio ya geçince gerekli komut önermelerini yapmıyor? Örneğin Debug yazıyorum çıkmıyor Debug.Log yazıyorum çıkmıyor , bu neden olur nasıl çözebilirim ?
Merhaba Burak , Visual Studio Installer tekrar açıp bu linkteki https://docs.microsoft.com/tr-tr/visualstudio/install/install-visual-studio?view=vs-2019
4.Adımdaki pencereden Unity ile ilgili olan " Unity ile Oyun geliştirme" eklentisinin kurulumunu yapıp bir de öyle denemeni öneririm. Benimde karşılaştığım bir sorundu yanlış hatırlamıyorsam bu şekilde çözmüştüm.
Merhabalar. Ben app Inventor ile uygulama yapmaya çalışıyorum. Label içine yazdırdığım metinin kelimelerini saydırmak istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim. Teşekkürler
Basit olarak metnin içindeki boşluk ve noktaların kaç tane olduğunu saydırarak kelimeleri tespit edebilirsin.
Eclipse exit code 13 error hatası nasıl çözebilirim?
Merhaba benzer sorunlar galiba inceleyebilir misin?Belki sorunun çözümü olabilir.
https://gelecegiyazanlar.turkcell.com.tr/soru/java-has-started-but-returned-exit-code13
ARDUNİO PROJE YARDIMI
Açılı bir şekilde duran cismin açısını servo motor yardımı ile bulmak ve Lcd ekranda göstermek.
http://prntscr.com/lxxyjl motoru potansiyometre ile kontrol et daha sonra 1 konuma getir orası sıfır olsun sonra pot ile 2.konuma gelsin aradaki açıyı lcdye yazdır. Yani pottaki hareketi açıya dönüştüreceksin .map fonksiyonu yeterli olacaktır.
Aklıma gelen bu oldu.
ARDUNİO PROJE YARDIMI
https://www.instructables.com/id/Arduino-LCD-Game/
bu siteyi bir araştır lcd ekranda oyun yapmışlar mesala buton yerine titreşim sensörünü koyarsın ldr ye gelen bilgi ile lcd parlaklığı artar veya azalır.