İş Tecrubesi
Eğitim Geçmişi
Dil Becerileri
Son Forum Aktiviteleri
14Belli bir arazide yanılma payı olmadan yer tespiti nasıl yapılır?
Unity3D kullanarak android cihazlar için bir tarım uygulaması yapmak istiyorum. Açıklama ilişikteki resimdedir.
Yükleme sayılarında ani düşüş
Google playde her gün 9-10bin kez indirilen uygulamamın indirme sayıları yaklaşık bir haftadır 2-3binlerde seyrediyor. Geliştirici konsolundaki grafiğe baktığımda çok sert bir düşüş görünüyor. Yorumlar ve oylamalarda bir fark yok her gün 4 ila 4.2 arasında oy alıyor ve verilen oy sayısı 20 ila 40 arasında değişiyor. Yani indirme sayılarındaki bu düşüşü açıklayamıyorum ve nedenini merak ediyorum.
Yalnız bu düşme yaşanmadan bir hafta önce uygulamama admob'a ilave olarak StartApp reklam ağınıda dahil edip güncellemiştim.
Sizce bu sorun neden kaynaklanıyor?
Değişken ve dizi arasında performans farkı var mı?
Aşağıdaki iki yöntem arasında hız ve performans bakımından bir fark var mı?
Button[] MyButtons = new Button[49];
for (int i = 0; i <= 49; i++)
{
int Capturediterator = i;
string str = "Button" + Capturediterator;
MyButtons [Capturediterator] = GameObject.Find(str).GetComponent<Button>();
}
****************************************************************************************************************************************
Button MyButton1,MyButton2,MyButton3..., MyButton50;
MyButton1 = GameObject.Find("MyButton1").GetComponent<Button>();
MyButton2 = GameObject.Find("MyButton2").GetComponent<Button>();
MyButton3 = GameObject.Find("MyButton3").GetComponent<Button>();
and so on...
MyButton50 = GameObject.Find("MyButton50").GetComponent<Button>();
Android sistem sesleri nasıl yakalanır ve kayıt edilir?
Sistem seslerini yakalama/kayıt ile ilgili internette çok araştırma yaptım fakat bir çözüm bulamadım. Sistem seslerini yakalamamıza olanak sağlayan CAPTURE_AUDIO_OUTPUT izni ise 3. parti uygulamalara verilmiyor. Geriye Visualizer sınıfının metodlarını kullanmaktan başka çare kalmıyor. Öğrendiğim kadarı ile bu sınıf düşük kalitede olsa sistem seslerini yakalamamıza izin veriyor. Üzerinde biraz çalıştım ama yakalanan seslerin nasıl işlenip herhangi bir ses dosyası olarak kayıt edebileceğimi bulamadım.
Visualizer sınıfının onWaveFormDataCapture veya onFftDataCapture metodlarının byte değerlerini kullanarak bir ses dosyası oluşturulup kayıt edilebilir mi?
audioOutput = new Visualizer(0);
audioOutput.setDataCaptureListener(new Visualizer.OnDataCaptureListener() {
@Override
public void onWaveFormDataCapture(Visualizer visualizer, byte[] waveform, int samplingRate) {
}
@Override
public void onFftDataCapture(Visualizer visualizer, byte[] fft, int samplingRate) {
}
}, Visualizer.getMaxCaptureRate(), true, false);
Kaynak kodlarını kaybettim, bu uygulamayı nasıl güncellerim?
100.000+ İndirme sayısına sahip uygulamamın kaynak kodlarını kaybettim. Uygulamamı güncelleyebilmek için nasıl bir yöntem izlemem gerekiyor. Aynı paket adı ile uygulamayı sil baştan yapıp, uygulamamın Key'i ile imzalasam güncellemeyi yapabilirmiyim? (Key dosyası mevcut)
Yayınlanmak üzere beklemede
Yayınlanmak üzere beklemede olan uygulamalar genelde 45dk ile 2 saat arasında onaylanıp marketteki yerlerini alırlar. Ancak bazı durumlarda süreç 4 - 6 saat veya nadiren 3 güne kadar uzayabildiği oluyor. Sürecin bu şekilde uzaması onların iş yoğunluğundan mı yoksa uygulamanın red almak üzere daha detaylı incelenmesinden mi kaynaklanıyor? Bunu bilemeyiz.
Google Play Game Services kullanan var mı?
Aynı sorunu bende yaşadım, bir sitede sorunuma çözüm ararken açtığım posta bir arkadaş şöyle bir cevap yazmıştı : "if it is so difficult to set up google leader board, you can use another service like swarm: http://swarmconnect.com/"