Turkcell | Geleceği Yazanlar

Soru & Cevap

Değişken ve dizi arasında performans farkı var mı?

07.06.2017 - 08:53

Aşağıdaki iki yöntem arasında hız ve performans bakımından bir fark var mı? 

Button[] MyButtons = new Button[49];
 
 for (int i = 0; i <= 49; i++)
         {
             int Capturediterator = i;
             string str = "Button" + Capturediterator;
             MyButtons [Capturediterator] = GameObject.Find(str).GetComponent<Button>();    
         }

****************************************************************************************************************************************

Button MyButton1,MyButton2,MyButton3..., MyButton50;
 
 MyButton1 =  GameObject.Find("MyButton1").GetComponent<Button>();
 MyButton2 =  GameObject.Find("MyButton2").GetComponent<Button>();
 MyButton3 =  GameObject.Find("MyButton3").GetComponent<Button>();
 and so on...
 MyButton50 =  GameObject.Find("MyButton50").GetComponent<Button>();

 

2237 Görüntülenme

1 Cevap

Osman Özdoğan
21.09.2019 - 14:53

Bu ikisi arasında birincinin performansı daha yüksek hem de hafızada daha az yer kaplıyor. Ancak daha önemlisi gameobject.find metodu çok verimsiz bilgisayarı çok yoran bir metod bunun yerine tag ları kullanmanı tavsiye ederim çok daha yüksek performans alırsın.

Sitede yorum yapabilmek için giriş yapın ya da üye olun.

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.