Turkcell | Geleceği Yazanlar

Değişken ve dizi arasında performans farkı var mı?

Aşağıdaki iki yöntem arasında hız ve performans bakımından bir fark var mı? 

Button[] MyButtons = new Button[49];
 
 for (int i = 0; i <= 49; i++)
         {
             int Capturediterator = i;
             string str = "Button" + Capturediterator;
             MyButtons [Capturediterator] = GameObject.Find(str).GetComponent<Button>();    
         }

****************************************************************************************************************************************

Button MyButton1,MyButton2,MyButton3..., MyButton50;
 
 MyButton1 =  GameObject.Find("MyButton1").GetComponent<Button>();
 MyButton2 =  GameObject.Find("MyButton2").GetComponent<Button>();
 MyButton3 =  GameObject.Find("MyButton3").GetComponent<Button>();
 and so on...
 MyButton50 =  GameObject.Find("MyButton50").GetComponent<Button>();

 

    0

    Osman Özdoğan

    21 Eylül 2019

    Bu ikisi arasında birincinin performansı daha yüksek hem de hafızada daha az yer kaplıyor. Ancak daha önemlisi gameobject.find metodu çok verimsiz bilgisayarı çok yoran bir metod bunun yerine tag ları kullanmanı tavsiye ederim çok daha yüksek performans alırsın.

    Bu soruya cevap vermek için üye olmanız veya giriş yapmanız gerekmektedir.