Oyun Programlama

Scratch

Bir Nesnenin Hareket Olayları

Lisans: Creative Commons 11.12.2020 tarihinde güncellendi
Bakabileceğiniz Etiketler: Eğitmen: Volkan Kılıç

1. Bölüm

Uygulamamıza başlamadan önce uygulamamızın demosuna bir göz atalım.

 

2. Bölüm

Bir nesnenin, soldan sağa, sağdan sola, yukarıdan aşağı, aşağıdan yukarı ve kendi etrafında dönmesi olaylarına değineceğiz.

 

3. Bölüm

Nesnenin kenarlara çarptığında geri dönüp yoluna devam etmesini ve bir nesnenin başka bir nesneyi takip etmesini anlatacağız.

 

4. Bölüm

Bu dersimizde birden fazla nesneyi birlikte nasıl hareket ettirebileceğimizi öğreneceğiz.

 

5. Bölüm

Uygulamamızın son kısmında ise bir nesneyi ikinci bir kılığa nasıl getirebileceğimizi öğreneceğiz.

Projeyi İncele

Scratch Dosyasını İndir